academy.alfaconsultancy.gr

module 3

Guest Service & Support Vs Guest Relations

- module 3 -

Ο Σκοπός του προγράμματος είναι: η γνώση και κατάκτηση τεχνικών και διεργασιών για την ικανοποίηση των πελατών μέσα από την διαχείριση προβλημάτων και της διασφάλισης προσδοκιών τους άρα της δημιουργίας θετικών συναισθημάτων και αναμνήσεων.

  • Διαδικασία Escorting φιλοξενουμένων – καθοδήγηση πελατών.
    • Escorting vs upselling.
    • Escorting vs problem solving.
  • Ενεργητική ακρόαση, συναίσθηση, εστιασμός στο αποτέλεσμα.
  • Διαχείριση θυμού και επίλυση προβλημάτων.
  • Πέντε απαραίτητα βήματα – ικανότητες μιας ξενοδοχειακής μονάδας για να διατηρεί τα υψηλότερα scores ικανοποίησης εσωτερικά αλλά και στα social media.
Δηλώστε ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα

Μάθετε περισσότερα

ACADEMY byALFACONSULTANCY-fin