Στόχος είναι: να διασφαλιστεί το επαγγελματικό επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων στο χώρο της υποδοχής και εξυπηρέτησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες είναι κατάλληλα εφοδιασμένοι με όλες τις γνώσεις που απαιτεί η υποδοχή, η εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων αλλά και η διαχείριση παραπόνων.
- Δομή λειτουργία υποδοχής – περιγραφή θέσης εργασίας.
- Φιλοξενούμενος vs. πελάτης / Προσεγγίσεις – συμπεριφορές.
- Το τμήμα υποδοχής.
- Καλωσόρισμα.
- Αφίξεις – Check in.
- Αναχωρήσεις – Check out.