academy.alfaconsultancy.gr

module 2

Guest Service & Support Vs Guest Relations

- module 2 -

Ο Σκοπός του προγράμματος είναι: είναι η γνώση και κατάκτηση τεχνικών και διεργασιών για την ικανοποίηση των πελατών μέσα από την διαχείριση προβλημάτων και της διασφάλισης προσδοκιών τους άρα της δημιουργίας θετικών συναισθημάτων και αναμνήσεων.

  • Νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες στην εξυπηρέτηση των φιλοξενουμένων (guest service).
  • Χρήση εξειδικευμένου λογισμικού / GRM (Guest Relation Management).
  • Γλώσσα σώματος – προσανατολισμός στον πελάτη/φιλοξενούμενο.
  • Διαχείριση ιστοσελίδων αξιολόγησης ξενοδοχείου (TripAdvisor, Booking, Expedia).
  • Επικοινωνία – διαχείριση επικοινωνίας. Προώθηση/ «διοχέτευση» προς τα υπόλοιπα τμήματα λειτουργίας του ξενοδοχείου.
  • Διαδικασία αξιολόγησης υπηρεσιών – Ικανοποίηση πελατών.

Δηλώστε ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα

Μάθετε περισσότερα

- module 3 -

Κάντε κλικ για να συνεχίσετε στην επόμενη ενότητα
Guest Service & Support Vs Guest Relations
ACADEMY byALFACONSULTANCY-fin