academy.alfaconsultancy.gr

module 1

Guest Service & Support Vs Guest Relations

- module 1 -

Ο Σκοπός του προγράμματος είναι: η γνώση και κατάκτηση τεχνικών και διεργασιών για την ικανοποίηση των πελατών μέσα από την διαχείριση προβλημάτων και της διασφάλισης προσδοκιών τους άρα της δημιουργίας θετικών συναισθημάτων και αναμνήσεων.

  • Δομή λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης φιλοξενουμένων – περιγραφή θέσης εργασίας.
  • Φιλοξενούμενος vs πελάτης / Προσεγγίσεις – συμπεριφορές.
  • Project management in Hospitality.
  • Εξυπηρέτηση Φιλοξενουμένων.
Δηλώστε ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα

Μάθετε περισσότερα

- module 2 -

Κάντε κλικ για να συνεχίσετε στην επόμενη ενότητα
Guest Service & Support Vs Guest Relations
ACADEMY byALFACONSULTANCY-fin